Kontakt - Boka

KONTAKT - BOKA            OBS! ENDAST KORTBETALNING

KÄRA GÄSTER!

Tack för ert stöd att flera bokat bord trots rådande omständigheter, Vi föjer noggrant händelseutvecklingen och riktlinjer från Folkhälso-myndigheten. Vi har därmed kommit till slutsatsen att tillfälligt stänga vår restaurang i första hand till påsk och kanske senare beroende på händelseutvecklingen men kommer efterhand att uppdatera både face-book och denna webbplats med aktuell information om när restaurangen kan öppna igen.VARMT VÄLKOMNA!

Vi tackar för alla fina ord under denna svåra tid och hoppas att v i ses redan efter påsk!

VARMT VÄLKOMNA! SILVANIA MED PERSONAL

VÄLKOMMEN TILL VÅRT BOKNINGSSYSTEM!

Här kan du boka bord som bekräftas automatiskt så länge bord finns tillgängliga önskad dag och tid. Över 8  personer vänligen vänta på bekräftelse via SMS eller E-post. (Är det fullbokat går det  därför bara att boka 9 personer. Gör det och skriv in i notering hur många ni är)

OBS! Är valt datum inte möjligt att boka(blekt)

är restaurangen fullbokad eller stängd av annan anledning. Ring gärna och fråga!

NI ÄR SJÄLVKLART VÄLKOMNA ATT RINGA, NÄR SOM HELST, MED FRÅGOR OM ER BOKNING, RESTAURANGEN ELLER NÅGOT ANNAT!

VI ÄR EMELLERTID TACKSAMMA OM NI I FÖRSTA HAND VÄLJER ATT GÖRA ER BOKNING, VIA DENNA PLATS I STÄLLET FÖR ATT RINGA!

Är ni ett större sällskap? Då uppskattar vi om ni har möjlighet att göra förval av maten för snabbare service.

TITTA UNDER FLIKEN; MENY FÖRBETSTÄLLNING 4-8 PERSONER.

Vi kan rekommendera någon av våra bufféer, (minst 8 personer).

Brasilianska Buffén, som innehåller ett flertal rätter från hela vår meny; Salgados/Tapas, huvudrätter, efterrätter samt kaffe, eller vår Salgados/Tapas buffé med ett flertal rätter.

Båda menyerna serveras vid bordet.

KAN NI AV NÅGON ANLEDNING INTE UTNYTTJA BOKAT OCH BEKRÄFTAT BORD/PLATS, BER VI ER, SNARAST AVBOKA, ANTINGEN I SYSTEMET ELLER GENOM ATT RINGA OSS PÅ TEL: 08-650 81 28!

VARMT VÄLKOMNA!